آزمایشگاه های تحقیقاتی؛ آینده گوگل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آزمایشگاه های تحقیقاتی؛ آینده گوگل
نوشته شده در جمعه 9 تير 1402
بازدید : 183
نویسنده : tara


همه ما که با دنیای فناوری در ارتباط هستیم احتمالاً متوجه تغییرات این صنعت شده ایم. سال 2023 نقطه اوج این تحولات است. توسعه ای که می تواند بر دنیای فناوری اطلاعات مسلط شود. باید اعتراف کنیم که گوگل و امثال آن قطعا در این موارد پیشتاز هستند و از آنها عقب نمی مانند. این اتفاقات بزرگ دنیای پژوهش را نیز تحت تأثیر قرار داده است و خوب است که به برخی از مشکلات این حوزه رسیدگی شده و اقدامات لازم برای بهره مندی مخاطبان آن انجام شده است. زمزمه های این پیشرفت ها در کنفرانس Google I/O 2023 شنیده شد و همه ما از آن اطلاع داریم. در این زمینه، موتور جستجوی پیشرو، Search Labs را در مرورگر خود باز کرده است. حال باید منتظر اخبار بیشتری از این تحولات باشیم و در این نبرد 100 درصد آماده باشیم. در این مقاله درباره این پیشرفت ها و آزمایشگاه های تحقیقاتی با شما صحبت خواهیم کرد. وب سایت را دنبال کنید

آزمایشگاه ها را پیدا کنید

در ابتدای این مقاله در مورد آینده جستجو توضیح مختصری دادیم. شاید متوجه شده باشید که شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت و OpenAI سعی کرده‌اند در آینده‌ای که در انتظار دنیای فناوری است، عقب نمانند. بنابراین موتور جستجوی گوگل سعی کرد با فناوری مایکروسافت همگام شود و پس از افزودن هوش مصنوعی GPT-4 به مایکروسافت، گوگل PalM 2، مدل زبان هوش مصنوعی خود را معرفی کرد.

گوگل قبلاً یک ویژگی آزمایشی به نام آزمایشگاه جستجو را اجرا کرده است. ویژگی Research Lab در حال حاضر برای کاربران انگلیسی و آمریکایی در دسترس است، اما باید بدانید که قطعاً در دست بررسی است و فکر نمی‌کنیم هیچ شرکتی از آن رویگردان باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، این ویژگی در حال حاضر برای برخی از کاربرانی که از گوگل کروم در نسخه های دسکتاپ، اندروید و iOS استفاده می کنند در دسترس است. اما نباید فراموش کرد که Google Palm 2 قول پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله فارسی را داده است و انتظار داریم این قابلیت به همراه فارسی ارائه شود.

آزمایشگاه های تحقیقاتی نیز برای یافتن محصول

هوش مصنوعی مولد گوگل می تواند به کاربر در خرید و پاسخ به سوالات پیچیده کمک کند. به عنوان مثال شما قصد خرید یک گوشی موبایل با قیمت مورد نظر خود را دارید و از سازنده درخواست می کنید. خواهید دید که نمایش نزدیکترین فروشگاه ها، مناسب ترین قیمت و بروز رسانی با آخرین اطلاعات و ایده ها آسان است.

یک نکته مهم در مورد سئو

همچنین باید اشاره کنیم که گوگل و هر موتور جستجویی همچنان به منابعی برای نمایش اطلاعات مورد نظر کاربر نیاز دارند. خود گوگل اشاره کرده است که همچنان ترافیک ارزشمندی را به تمام وب سایت هایی که به درستی کار می کنند هدایت می کند و اطلاعات مربوط به وب سایت ها را ذخیره نمی کند و آنها را در صورت نیاز به کاربر نمایش نمی دهد. همانطور که انتظار می رود و ما کاملاً به این موضوع اعتقاد داریم، هوش مصنوعی می تواند ابزاری برای ساده سازی برخی از کارهای روزمره باشد و باید برای کسب بیننده بیشتر و نتایج بهتر آماده شویم. باز هم هدف معمول و قدیمی که گوگل دنبال می کند، افزایش کیفیت نتایج جستجو است.

مراجعه به منبع:https://blogten.ir/search-labs-google/






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: